diumenge, 29 de novembre del 2009

APRENDRE A PRENDRE APUNTS, LECTURA EN VEU ALTA 25-Nov

Hola a tots,
Després de la setmana de pràctiques, comencen les classes a la universitat.
A la sessió de seminari del dia 25 de Novembre, vam comentar aspectes de la setmana de pràctiques. Concretament vam fer alguns comentaris de la conferència de l'Eulàlia Bosch, però alhora vam aprofitar per comentar els apunts que vam agafar durant la conferència.
Vaig poder comprovar diverses maneres de prendre apunts. Hi havien que utilitzaven molt guions per tal d'organitzar més la informació, d'altres utilitzaven majúscules, altres només apuntaven idees claus, altres feien un redactat resumit i en canvi altres més redactats.
Com a conclusió final, cadascú té el seu mètode per a prendre apunts i si és útil, és bo.
Penso que el que hem de tenir en compte, és prendre les idees claus del tema que s'està tractant.
En el meu cas, m'agrada i em funciona molt prendre els apunts molt redactats, amb molta informació ja que sinó després alhora de poder fer un repàs no recordo moltes de les coses interessants que s'han dit.

En aquesta mateixa sessió, em va tocar fer la lectura en veu alta per a la classe.
Vaig escollir un conte de Jorge Bucay que es titula "Els nens no estaven sols".
A banda dels nervis que normalment ens traicionen, sóc conscient que em costa molt la fonètica, diferenciar els sons de la e, a, g, j... Però gairebé en la resta d'aspectes que s'han de tenir en compte per a fer una lectura en veu alta, penso que em vaig sortir bé, be però em cal molta més pràctica per a poder perfeccionar.

Salutacions,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada