dilluns, 28 de desembre del 2009

INTERVENCIÓ DE SÍNTESI

Hola a tots,

El darrer dia 22 de Desembre vam finalitzar amb les sessions de GITIC.
Bé, ara ens toca fer un breu recull de la nostra experiència amb el blog i el manteniment d’aquest.


En primer lloc, el blog ha estat per a mi una eina molt pràctica i de molta utilitat per aquesta assignatura i d’altres. A banda de cada setmana fer un recull de totes les sessions de l’assignatura, ara, a l’hora de preparar l’examen m’està anant molt bé per tal de fer tota la recopilació dels conceptes treballats a classe.

En segon lloc, pel que fa al manteniment del blog, al principi em va costar una miqueta, però m’ha sorprès la facilitat d’ús del mateix. He aprés a fer moltes coses, com per exemple a pujar vídeos, àudios i PowerPoint fent servir diversos programes.

Finalment, no m’ha costat mantenir el blog ja que m’ho vaig prendre com una part més de l’assignatura, per cert, molt positiva per a nosaltres ja que ens feia fer un petit recopilatori del que havíem fet a les classes.




Durant tot el quadrimestre, he anat fet diverses entrades de l’assignatura de GITIC, les dues que han estat més significatives per a mi són:

-La intervenció sobre la visita al Cibernàrium de Barcelona i la posterior conferència envers a la web 2.0. A banda que va ser una conferència molt profitosa en quan a continguts, considero que vaig aprendre molt conceptes i el fet de fer el recull en aquesta entrada em va fer interessar-me més sobre la Web 2.0i per tant cercar més informació ja que em va resultar molt interessant. A banda d’això penso que aquesta intervenció esta bé elaborada.

Us copio l’enllaç directe:


http://vanesssahl.blogspot.com/2009/11/visita-al-cibernarium-conferencia-web.html

-La intervenció de les metàfores de l’ordinador. Ha estat per a mi molt significativa pel que fa a la reflexió prèvia. He comprovat diverses maneres i situacions per a fer servir l’ordinador com a eina d’aprenentatge per a cada moment.


Us copio l’enllaç directe:


http://vanesssahl.blogspot.com/2009/12/metafores.html

Per últim, vull destacar que moltes altres intervencions intervencions han estat molt útils, per què vaig aprendre a pujar al blog PowerPoint, vídeo, àudio i a fer servir diversos programes.


Finalment, el blog per a mi ha estat una eina molt útil tant per al propi aprenentatge com per el fet d’haver de reflexionar i recollir tots els conceptes treballats a classe.

Salutacions,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada